Dijital dönüşümde yol haritası çizildi

Perakende Sektöründe Gelecek Trendler Üzerine Buluşma!

İstanbul Kemer Country Hotel Club’da düzenlenen buluşmaya; Getir, FLO Grup, Arzum, Koton, A101, Carrefour, Colins, Gloria Jeans, İpekyol, Madame Coco, Naf Naf, Saruhan (Fakir) gibi sektörün önde gelen markalarının üst düzey yöneticileri ve dijital dönüşüm ekipleri katıldı.

Panel oturumları ve birebir görüşmelerle dolu etkinlikte, perakende sektörünün mevcut ihtiyaçları ve gelecekteki teknolojik yol haritası ele alındı. Katılımcılar, teknoloji sağlayıcılarla karşılaştıkları zorlukları doğrudan paylaşarak sektörün dönüşümünde öncelikli olan senaryoları tartışma fırsatı buldular. Cloud Retail Summit’in ev sahipliğini üstlenen D Tech Cloud, önümüzdeki dönemde finans, sağlık, üretim ve kamu gibi farklı sektörlere odaklanacak yeni temalarda etkinlikler düzenleyeceğini açıkladı.

‘Zorunlu Bir Adım’

Microsoft Türkiye Kurumsal Çözümler Genel Müdür Yardımcısı Cüneyt Batmaz, etkinlikte yaptığı konuşmada, “Bugün yalnızca bugünü değil, geleceği de konuşuyoruz. Yapay zeka, bulut ve yeni nesil veri analitiği platformları, perakende şirketlerine önemli yetenekler kazandırıyor. Artık bu dönüşüm bir tercih değil; kurumlar için operasyonel verimlilikten rekabet avantajına kadar birçok alanda zorunlu bir adıma dönüştü” dedi.

Bulut Çözümleri…

D Tech Cloud Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Açelya Cevher Özçelik, etkinlikle ilgili şunları söyledi: “Cloud Retail Summit etkinliğimizin merkezinde perakende sektörünün dönüşümüne öncülük etme vizyonu vardı. Değerli markaların üst düzey yöneticileriyle yapay zeka, bulut ve uygulama güvenliği çözümlerini sektöre daha verimli entegre etme konusunda fikir alışverişinde bulunduk. Microsoft ile gerçekleştirdiğimiz iş birliği kapsamında, sektörün dönüşümüne dair önemli içgörüler paylaşıldı.”

Özçelik, D Tech Cloud’un büyüme hedeflerine de değinerek, “Amacımız sadece Türkiye’de değil, bölge pazarlarında da bulut dönüşümü konusunda liderlik yapmak. Uçtan uca bulut çözümleri sunarak kurumların tüm ihtiyaçlarını karşılıyoruz. Çünkü artık bulut dönüşümü bir tercih değil; rekabet gücünü sürdürülebilir kılmak için kaçınılmaz bir gereklilik haline geldi.”

Related Posts

Wall Street haftaya rekorla başladı

New York borsası, haftanın ilk işlem gününü güçlü kazanımlarla kapattı. Yatırımcıların ABD’nin ticaret partnerleriyle anlaşma sağlayacağına dair iyimserliği, endeksleri yukarı taşıdı. Dow Jones endeksi 300 puana yakın artarak yüzde 0,63 yükselişle 44 …

Brent petrol yükselişte: 66,56 dolara tırmandı, sırada ne var? (30 Haziran 2025)

Cuma günü 67,21 dolara kadar yükselen Brent petrolün varil fiyatı, günü 66,33 dolar seviyesinde tamamladı. Brent petrolün varil fiyatı, bugün saat 09.34 itibarıyla kapanışa göre yüzde 0,35 artışla 66,56 dolar oldu. Aynı saatte Batı Teksas türü (WTI …

Yüzde 1,7’ye yükselen TÜFE, İtalya’da beklentileri karşıladı

2025 Mayıs’ında yüzde 1,6 olan İtalya yıllık tüketici fiyat enflasyonu, 2025 Haziran’ında piyasa beklentileri doğrultusunda yüzde 1,7’ye yükseldi. Avrupa Birliği (AB) uyumlu enflasyon ise yüzde 1,7 olarak gerçekleşerek piyasa beklentilerinin biraz …

Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz işsizlik rakamlarını değerlendirdi

Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz, “Dezenflasyon sürecinde emin adımlarla ilerlerken, önümüzdeki dönemde iş gücü piyasasını daha da güçlendirecek adımlarımızla işsizliği azaltmayı, insan odaklı ve kapsayıcı kalkınma politikalarımız ile sosyal refahı kalıcı olarak artırmayı amaçlıyoruz” ifadesini kullandı.

Enflasyon iki dilim ekmeğin arasında! 53 liraydı şimdi 429 lira

İktidar, ekonomik kriz olmadığını savunarak artan fiyatlara mazot hesabıyla açıklama getirmeye çalışsa da yurttaşlar hayat pahalılığını derinden hissediyor. Gıda, barınma ve faturalarla baş etmek zorlaşırken, maaşlar yerinde sayıyor. Artan fiyatlara …

Enerji ithalatı faturası azaldı

Türkiye’nin enerji ithalatı için ödediği tutar, mayısta geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 17,6 azalarak 4 milyar 258 milyon 703 bin dolar oldu.